سامانه مرکز تماس ابری
سرویسهای ارزش افزوده Call Center بر روی خطوط تلفن ثابت + پنل مدیریت مرکزی
مابقی امکانات مطابق موارد درج شده در سایت
- نامحدود میزان استفاده طی دوره
- تعداد امکانات
- 3 داخلی
- 1 گروه تماس
- 1 تلفن گویا (پاسخگوی خودکار)
سرویسهای ارزش افزوده Call Center بر روی خطوط تلفن ثابت + پنل مدیریت مرکزی
مابقی امکانات مطابق موارد درج شده در سایت
- نامحدود میزان استفاده طی دوره
- تعداد امکانات
- 5 داخلی
- 2 تلفن گویا (پاسخگوی خودکار)
- 2 گروه تماس
- 1 صف انتظار
- 1G صندوق صوتی
- 1G ضبط مکالمات
سرویسهای ارزش افزوده Call Center بر روی خطوط تلفن ثابت + پنل مدیریت مرکزی
پرداخت بر حسب میزان استفاده (دقیقه ای 100 تومان)
مابقی امکانات مطابق موارد درج شده در سایت
- تعداد امکانات
- 3 داخلی
- 1 گروه تماس
- 1 تلفن گویا (پاسخگوی خودکار)
سرویسهای ارزش افزوده Call Center بر روی خطوط تلفن ثابت + پنل مدیریت مرکزی
پرداخت بر حسب میزان استفاده (دقیقه ای 100 تومان)
مابقی امکانات مطابق موارد درج شده در سایت
- تعداد امکانات
- 5 داخلی
- 2 تلفن گویا (پاسخگوی خودکار)
- 2 گروه تماس
- 1 صف انتظار
- 1G صندوق صوتی
- 1G ضبط مکالمات
سرورهای ابری اختصاصی، صرفا جهت راه اندازی مراکز تماس VOIP قابل استفاده خواهند بود.
DISK = 30GB
CPU = 2 CORE
MEMORY= 4 GB
IPv4 = 1
- ISO ۲۷۰۰۱ - TIA-۹۴۲ - Tier ۱-۴ - استاندارد زیرساخت (رتبه 1 در ایران)
- منابع
- در صورت استفاده از هریک از خدمات تلفن ثابت این اپراتور یا انتخاب گزینه تماس گیر خودکار، در پیکربندی گزینه "ترانک از سامانه اصلی" نیز انتخاب شود. توجه
این خدمات بصورت از راه دور (Help Desk) می باشد.
این سرویس صرفا جهت تعداد 1(یک) سرور مرکز تلفن می باشد و در صورت نیاز به مدیریت/ نگهداری بیش از یک مرکز تماس، به تعداد مرکز تماس لازم است این سرویس خریداری شود.